Wirtualna recepcja przyszłością hotelarstwa?

Slider

Nawet gdyby nie pojawiła się epidemia koronawirusa i zmiany z nią związane, hotelarze poszukiwaliby rozwiązania, które pozwoli na automatyzację procesu meldowania i wymeldowania Gości. Self-check-in i self-check-out nie zastąpią w całości hotelowej recepcji, ale są jej idealnym uzupełnieniem.

Zameldowania dokonuje się jeszcze przed przyjazdem do hotelu bądź w drodze do niego, przez przeglądarkę internetową, również na telefonie. Jest to szczególnie przydatne, gdy przyjazd do hotelu odbywa się w godzinach nocnych lub gdy jednocześnie melduje się wiele osób, np. podczas konferencji.

Jak działa samodzielny meldunek?

Gość składa rezerwację (bezpośrednio na stronie hotelu bądź przez dowolny serwis rezerwacyjny), która jest widoczna w systemie hotelowym. Następnie Gość otrzymuje wiadomość SMS lub e-mail z linkiem do strony www, na której uzupełnia dane osobowe oraz może zaznaczyć zgody marketingowe. W tym miejscu może również podać dane do wystawienia faktury. Po wypełnieniu i wysłaniu formularza Gość otrzymuje kolejną wiadomość tekstową z kodem PIN do pokoju, dzięki czemu po przyjeździe do hotelu będzie mógł zupełnie pominąć kontakt z recepcją i od razu udać się do pokoju.

Co z płatnościami za pobyt?

O tym jak pobierana jest płatność za pobyt decyduje hotel – może być rozliczana zarówno przy meldunku, jak i wymeldowaniu Gościa. Przy self-check-in po wypełnieniu danych Gość jest przekierowywany na stronę płatności elektronicznych. Podobnie przy self-check-out – Gość otrzymuje link do strony, na której weryfikuje dane (w tym dane płatnika), a następnie przenoszony jest na stronę, na której może uiścić opłatę za pobyt. W obu przypadkach faktura wysyłana jest na wcześniej podany adres mailowy.
zdalny_checkin

Dlaczego warto?

Poczucie bezpieczeństwa

to idealne rozwiązanie dla Gości, którzy chcą uniknąć kontaktu ze zbyt dużą ilością ludzi

Wygoda i komfort

Gość może przyjechać o każdej porze dnia i nocy mając pewność, że nie straci czasu na czekanie w kolejce. Nie musi się również martwić porą wymeldowania

Ułatwienie dla zagranicznych turystów

to rozwiązanie działa również w języku angielskim, tym samym eliminuje ewentualne problemy komunikacyjne

Automatyzacja procesów

Branża turystyczna jest tą, w której na przestrzeni ostatnich lat zachodzą największe zmiany. Do hoteli w Polsce i na świecie śmiało wkraczają nowoczesne technologie, które usprawniają i przyspieszają większość procesów, z którymi mamy do czynienia na co dzień. Samoobsługa jest kierunkiem, w którym idą zarówno małe obiekty jak i duże sieci, ponieważ znacznie przyczynia się do szybszego wykonywania zadań, dzięki ich automatyzacji. Dzięki temu obsługa może skupić się na Gościu, aby pobyt w Twoim hotelu był dla niego niezapomnianym przeżyciem.

Wypróbuj InteliHotel u siebie!

Zależy Ci na nowoczesnym i efektywnym zarządzaniu obiektem hotelowym?

Zostaw nam swoje dane
i sprawdź jak działa!