Nowa normalność

Slider

Pierwszą rzeczą z jaką przyjdzie się mierzyć hotelarzom po odblokowaniu branży będzie odzyskanie zaufania Gości. Strach przed wirusem nadal pozostanie częścią mentalności ludzi, a epidemia niestety nie zniknie z dnia na dzień. Ponowne otwarcie hoteli na pewno nastąpi wraz z wprowadzeniem przez rząd restrykcji i ograniczeń dla ich funkcjonowania.  

Przewagę na rynku mogą uzyskać te obiekty, których działania i komunikacja wyjdą poza ogólne zalecenia. Jak  przygotować do tego obiekt i pracowników? 

Zalecenia dla branży hotelowej

Związek Przedsiębiorców i Pracodawców przygotował listę 30 zaleceń specjalnie dla branży hotelowej. Realizacja tych zaleceń pozwoli na przywrócenie funkcjonowania obiektu, przy jednoczesnym zapewnieniu bezpieczeństwa. Pełna lista znajduje się na stronie ZPP, a poniżej znajduje się pierwsza 10: 

  1. Montaż osłony ochronnej w recepcji hotelu oraz przy stanowisku concierge.
  2. Każdorazowa dezynfekcja powierzchni lady recepcyjnej oraz regularne odkażanie drzwi wejściowych, poręczy i innych elementów w lobby.
  3. Stosowanie maseczek i rękawiczek przez wszystkich pracowników hotelu.
  4. Skrócenie czasu pobytu Gości przy recepcji oraz dezynfekcja kart pokojowych i terminala płatniczego.
  5. Ograniczenie liczby osób oczekujących w kolejce do recepcji oraz wyznaczenie linii wskazujących na bezpieczne odległości między oczekującymi.
  6. Ustawienie łatwo dostępnych dozowników z płynem do dezynfekcji w holu recepcyjnym, a także przy wejściu do części wspólnych (windy, restauracje, sale konferencyjne).
  7. Prowadzenie kampanii informacyjnej dla Gości dotyczącej zachowywanych w hotelu środków ostrożności (na monitorach w przestrzeniach wspólnych i TV w pokojach hotelowych).
  8. Szczegółowa dezynfekcja i wietrzenie pokoju hotelowego.
  9. Udostępnienie w pokoju hotelowym środka dezynfekującego dla Gości oraz maseczek.
  10. Zapewnienie bezpiecznej przestrzeni dla Gości oczekujących na wejście do restauracji, baru czy kawiarni oraz zachowanie bezpiecznych odstępów między oczekującymi (linie wskazujące odległości). 

Powyższa lista opiera się na dwóch głównych założeniach – dezynfekcji części wspólnych dokonywanej przez pracowników hotelu jak i umożliwienie Gościom częstej dezynfekcji rąk oraz dbania o swoje bezpieczeństwo. Z środkami do dezynfekcji, których używać będą pracownicy nie powinno być problemu na rynku dostępny jest szeroki wybór tego typu produktów. Przemyśleć jednak należy, jak zrealizować punkt 6 czy 10, czyli zapewnienie dozowników z płynem do dezynfekcji dla Gości w pokojach oraz częściach wspólnych. Jako że epidemia i jej skutki zostaną z nami na dłużej, to nie mogą być to zwykłe plastikowe butelki z płynem odkażającym. Zalecamy podejście bardziej profesjonalne, które wpłynie pozytywnie na wizerunek hotelu i bezpieczeństwo Gości. Jakie zatem wybrać rozwiązanie? 

Cleanline24 – automat do bezdotykowego odkażania rąk, zapewnia wygodną, szybką, i co najważniejsze, bezpieczną dezynfekcję rąk. Doskonale sprawdzi się wszędzie tam, gdzie mamy do czynienia z dużym przepływem ludzi – w lobby, przy windach, salach konferencyjnych czy wejściu do restauracji hotelowej. Konstrukcja urządzenia sprawia, że korzystanie z niego jest intuicyjne, a cały proces trwa kilka sekund. System ten jest wyjątkowo efektywny – wbudowany duży zbiornik środka dezynfekującego wystarcza nawet na 160 000 dawek, dlatego nie wymaga częstego uzupełniania. Co więcej urządzenie może być oznakowane logotypem bądź grafiką, dzięki temu łatwiej będzie je zaaranżować we wnętrzach hotelowych. 

Sytuacja, z którą wszyscy mierzymy się w ostatnim czasie zmieni podejście Gości do kwestii bezpieczeństwa i konieczności dezynfekcji rąk. Zadbaj o swoich klientów i postaw na profesjonalne rozwiązania sprzętowe dedykowane branży hotelarskiej. Skontaktuj się z nami – chętnie doradzimy i wybierzemy najlepsze rozwiązanie dla Ciebie i Twojego biznesu. 

Wypróbuj InteliHotel u siebie!

Zależy Ci na nowoczesnym i efektywnym zarządzaniu obiektem hotelowym?

Zostaw nam swoje dane
i sprawdź jak działa!