Telewizja hotelowa

Udostępnij multimedia i uatrakcyjnij pobyt

W wielu obiektach hotelowych dostęp do multimediów dla gości jest oczywistą sprawą. W końcu telewizja hotelowa nie jest wyłącznie rozrywką dla klientów, ale zapewnia też dodatkowe zyski dla hotelu.

Telewizory dla hoteli to odbiorniki ze wbudowanym trybem hotelowym. Pełny tryb hotelowy umożliwia wprowadzenie wielu usług, które zwiększają atrakcyjność pobytu. Niektóre z nich, tak jak płatne kanały telewizyjne lub VOD (z ang. video on demand, czyli wideo na żądanie), mogą być dodatkowym źródłem przychodów dla Twojego hotelu. Telewizja w hotelu może pracować w pełnym lub prostym trybie hotelowym. Tryb pełny umożliwia wprowadzenie wielu płatnych usług, a także zapewnia integrację z podsystemami InteliHotel.

Zalety:

  • możliwość podłączenia internetu (tryb pełny)
  • możliwość składania zamówień i rezerwacji przez gościa (tryb pełny)
  • wiadomość powitalna wyświetlana na ekranie w momencie uruchomienia odbiornika – tekst lub grafika
  • wybór kanału lub wejścia, na którym odbiornik ma się uruchamiać
  • blokada strojenia odbiorników, wybór poziomu głośności odbiornika przy uruchamianiu i maksymalnego poziomu głośności
  • możliwość zablokowania przycisków na obudowie odbiornika
  • możliwość podłączenia do systemu płatnej telewizji i VOD (tryb pełny)
  • możliwość podglądu obiektów np. parkingu, SPA
  • klonowanie – skraca czas potrzebny na zestrojenie wszystkich odbiorników podczas instalacji lub modyfikacji ustawień (tryb pełny)
  • spersonalizowana wiadomość powitalna – dane pobierane z systemu (tryb pełny)
  • odbiornik automatycznie wyłącza się, jeżeli żaden klawisz pilota nie jest naciśnięty przez określony czas
  • możliwość wybrania oszczędnego trybu pracy (low/medium/high/auto) – kontrola zużycia energii poprzez regulację podświetlenia matrycy

Dodatkowe funkcje w trybie interaktywnym w oparciu o system InteliHotel

    • zameldowanie (check in), wymeldowanie (check out), podgląd rachunku (view bill)
    • zamawianie posiłków/usług hotelowych
    • podgląd informacji o hotelu/usług/zdjęć obiektu/kamer z obiektu
    • indywidualna wiadomość dla gościa
    • biblioteka filmów – telewizja VOD