Łatwy sposób na budowanie bazy informacji o Klientach

Slider

Podczas pierwszej wizyty Gościa w hotelowym SPA konieczne jest zebranie wielu informacji odnośnie stanu zdrowia, przebytych zabiegów czy zaakceptowanie regulaminu. Skutkuje to powstawaniem wielu papierowych dokumentów, które nie tylko są kłopotliwe w użyciu, ale również kosztowne i nieekologicznie. Odpowiadając na potrzeby naszych Klientów stworzyliśmy dedykowaną aplikację na tablety, która znacznie przyspiesza proces zbierania danych i wpływa pozytywnie na wizerunek obiektu w oczach Gościa.

Jakie funkcje zapewnia aplikacja?

  1. Umożliwia łatwe zebranie danych koniecznych do wykonania usługi
  2. Pozwala na tworzenie i zarządzanie wyświetlaną treścią przez administratora
  3. W aplikacji są zdefiniowane uprawnienia dla konkretnych użytkowników, dzięki czemu pracownik widzi tylko swoje ankiety
  4. Dane mogą zostać zanonimizowane (zarówno systemowo, jak i na żądanie) oraz usunięte (np. wrażliwe dane medyczne)
  5. Szablon ankiety jest w pełni personalizowany dla obiektu
  6. Aplikacja kontroluje uzupełnienie pól określonych jako wymagane

W jaki sposób działa aplikacja?

Pracownik hotelowego SPA loguje się do aplikacji, a następnie podaje tablet Klientowi, który uzupełnia określone wcześniej pola (m.in. zgody marketingowe, oświadczenia, dane kontaktowe). Po uzupełnieniu ankiety zarówno Gość, jak i pracownik składają swoje podpisy, a ankieta automatycznie jest wysyłana do systemu POSitive Manager, gdzie zostaje dodana do profilu Gościa. Po określonym czasie ankieta może zostać usunięta z systemu lub na życzenie Gościa możliwa jest anonimizacja danych.

Łatwy sposób na budowanie bazy informacji o Klientach

Jakie korzyści oferuje aplikacja?

Wprowadzenie aplikacji Ankiety do obiektu zapewnia przyspieszenie procesu zbierania danych od Gości, dzięki czemu wpływa pozytywnie na ich opinie o hotelu i obsłudze. Dzięki integracji z profilem Gościa dane są zbierane tylko raz, a personel ma łatwy dostęp do potrzebnych informacji. Wszystkie ankiety są odpowiednio zabezpieczone, więc nikt niepowołany nie będzie miał dostępu do informacji wrażliwych. Aplikacja wspiera promowanie ekologii, doskonale wpisując się w ten trend. Aplikacja spełnia również wytyczną IGHP dotyczącą wprowadzenia oświadczenia dla Gości o stanie ich zdrowia (pod rygorem braku możliwości zakwaterowania w przypadku odmowy).

Poszukiwanie rozwiązań, które przyspieszają wiele czasochłonnych procesów, promują ekologię oraz ułatwiają Klientom korzystanie z usług dodatkowych w hotelu jest niezwykle pożądane. Wpływają pozytywnie na wizerunek obiektu, ale również znacznie ułatwiają pracę personelowi hotelu. Jesteśmy więc przekonani, że aplikacja Ankiety odpowie na Państwa oczekiwania.

Wypróbuj InteliHotel u siebie!

Zależy Ci na nowoczesnym i efektywnym zarządzaniu obiektem hotelowym?

Zostaw nam swoje dane
i sprawdź jak działa!