Poradnik dla hotelarza - sprawdź czy znajdziesz coś dla siebie!

Slider
Jak radzić sobie z martwym sezonem?

Jak radzić sobie z martwym sezonem?

Branża hotelarska ze względu na silne powiązanie z turystyką jest narażona na przejściową aktywność klientów. Niestety prawie każdy obiekt hotelowy ma swój indywidualny okres działalności, który może nazwać “martwym sezonem”. Dla sprawnego managera nie powinien to jednak nigdy być czas stracony, nawet wtedy, gdy nie przynosi oczekiwanych zysków.

Czytaj więcej »

Sprawne zarządzanie rezerwacjami w hotelu

Kilka lat temu rozpoczęła się rewolucja w branży hotelarskiej. Do Polski zaczęły zaglądać największe serwisy rezerwacyjne, które od momentu wejścia notują nieustanne wzrosty popularności. Coraz częściej jednak właściciele obiektów hotelowych rozglądają się za nowymi rozwiązaniami, które pozwolą im uniezależnić się od potentatów.

Czytaj więcej »
Zaplanuj swój inteligentny hotel

Zaplanuj inteligentny hotel

Inwestycja, jaką jest budowa obiektu hotelowego, to duże wyzwanie nie tylko dla architekta, ale też dla wszystkich podwykonawców. Odpowiedni projekt, a co najważniejsze precyzyjne zaplanowanie pracy we wszystkich obszarach funkcjonowania hotelu, jest jednym z najważniejszych etapów.

Czytaj więcej »
system hotelowy

Recepcjonista w Twoim hotelu – jakie powinien posiadać cechy i umiejętności?

W branży nie bez przyczyny mówi się, że recepcja jest sercem hotelu – to właśnie tam goście kierują się po wejściu, a także zgłaszają swoje potrzeby i problemy. To, jaki poziom obsługi klienta prezentuje sobą recepcja, wpływa w dużej mierze na opinię gościa. W dzisiejszym artykule podpowiemy Ci, jakie cechy i umiejętności powinien posiadać recepcjonista w hotelu, aby pobyt w Twoim hotelu był dla gościa przyjemnym doświadczeniem.

Czytaj więcej »

Wypróbuj InteliHotel u siebie!

Zależy Ci na nowoczesnym i efektywnym zarządzaniu obiektem hotelowym?

Zostaw nam swoje dane
i sprawdź jak działa!