LSI Software S.A.
ul. Przybyszewskiego 176/178
93-120 Łódź
Materiały do pobrania
Regulaminy
Dane kontaktowe
telefon: 42 680 80 00
infolinia: 800 811 574
e-mail: info@lsisoftware.pl
Materiały do pobrania
Przygotowanie się do obsługi Gości hotelowych, którzy nastawieni są na wizytę w hotelu średniej klasy musi być dopracowane w niemal każdym calu. Obsługa Gości hotelowych wspierana przez odpowiednie systemy dla hoteli pomagają poprawić jakość usług i przygotować obsługę obiektu na przybycie i sprawne ugoszczenie każdego.
System hotelowy ma za zadanie udzielenie wsparcia w procesach zarządzania usługami hotelowymi oraz ich rozliczania czy modyfikacji oferty. Definicja jaka opisuje system hotelowy nie obejmuje często specyficznych, nowoczesnych operacji jakie potrafi wykonywać nowoczesny system hotelowy. Dzisiejsze programy takie jak POSitive Hotel wyposażone są w odpowiednie moduły umożliwiające sterowanie tak dużą ilością procesów zachodzących w nowoczesnych budynkach hotelowych, że jest to trudne do wyobrażenia sobie hotelarzom, którzy nie inwestowali w system hotelowy od lat.
POSitive Hotel to system hotelowy umożliwiający nawet sterowanie kluczami magnetycznymi w drzwiach oraz systemem wentylacji i klimatyzacji. Wsparcie jakie udziela POSitive Hotel dla pracowników jest wręcz nieocenione.
W trakcie projektowania nowoczesnego systemu hotelowego dla obiektów naprawdę wysokiej klasy zwracaliśmy uwagę na opinię personelu, który zauważał niepotrzebny poziom komplikacji stwarzany przez dotychczasowe systemy – przy nawet najprostszych operacjach jak rezerwacje czy meldunki. Dużą wadą systemów komputerowych dla hoteli była również ich zawodność i wydajność pracy podczas dużego ruchu Gości hotelowych. Praca jaką wykonuje system hotelowy na bazach danych oraz komunikacja systemu z centralnym serwerem okazywały się najczęściej wąskim gardłem, przez które jakość usług hotelowych mogła zostać pomniejszona. Czas oraz perfekcyjna obsługa są dla Gości hoteli wielogwiazdkowych szczególnym priorytetem.
Dzięki systemowi POSitive Hotel możliwe jest podwyższenie jakości wszystkich usług hotelowych wykonywanych w danym obiekcie. POSitive Hotel wspiera zarządzanie hotelem na wszystkich etapach obsługi Gości hotelowych, jak też generowanie statystyk i porządkowanie danych niezbędnych do analizy funkcjonowania hotelu i wszystkich usług oferowanych przez dany hotel.
System POSitive Hotel jest znakomitym narzędziem wspierającym hotele, pensjonaty, ośrodki wypoczynkowe. Od konkurencyjnych programów wyróżnia go:
niezawodność pracy
integracja z systemem rezerwacji na stronach internetowych online
intuicyjne wprowadzanie danych
prostota obsługi
modularna budowa i możliwość dopasowania do potrzeb danego obiektu
Ponieważ każdy hotel jest inny i pomimo działania w sieci czy łańcuchu hotelowym to jednak każdy obiekt posiada odmienny rodzaj usług, ceny, warunki techniczne jakie daje budynek. Właśnie dlatego w systemie hotelowym POSitive Hotel stworzono modułowy charakter poszczególnych funkcji programu. Dzięki temu możliwe stało się jego perfekcyjne dopasowanie do poszczególnego obiektu, mogąc rezygnować z modułów, które są w danym programie niepotrzebne, czy zbędne i pozostawiając większą swobodę przy dopasowaniu elementów programu komputerowego odpowiedzialnych za zarządzanie głównymi usługami hotelu.
Również elastyczność systemu może iść w kierunku jego rozbudowy – między innymi poza standardowymi usługami i atrakcjami dodatkowymi możliwe jest podłączenie systemu POSitive Hotel do instalacji automatyzacji sterowania budynkiem hotelowym i posiadania pełnej kontroli nad obiektem.
Zostaw nam swoje dane, skontaktujemy się jak najszybciej.
I pamiętaj – Twoje dane są z nami bezpieczne 🙂
LSI Software S.A.
ul. Przybyszewskiego 176/178
93-120 Łódź
Materiały do pobrania
Regulaminy
Dane kontaktowe
telefon: 42 680 80 00
infolinia: 800 811 574
e-mail: info@lsisoftware.pl
Materiały do pobrania