Blog

4 pomysły, dzięki którym klient ponownie odwiedzi Twój hotel →

Godziny spędzone na opracowywaniu strategii, ruszenie z kampanią reklamową, która przynosi efekty, a potem powrót do sytuacji sprzed działań marketingowych. Czy jest Ci znana ta sytuacja?

Jeśli problem braku stałych gości występuje w Twoim hotelu, przeczytaj ten artykuł. W naszym poradniku znajdziesz aż 4 wskazówki, które pokażą Ci, na co zwrócić uwagę, by nie tylko przyciągnąć klienta do hotelu, ale też sprawić, by ponownie go odwiedził.

Zalety telewizji hotelowej →

Duża dostępność i niskie ceny sprzętu oraz bogata oferta telewizji satelitarnych spowodowały, że nawet najmniejsze hotele, hostele czy prywatne gospodarstwa agroturystyczne instalują odbiorniki telewizyjne w pokojach gościnnych. Jednak posiadanie telewizji hotelowej to nie tylko możliwość wyświetlania filmów, to także możliwość lepszego komunikowania się z gościem i zaproponowania mu szerszej oferty. Jakie zalety ma to rozwiązanie?

Jak odpowiednio przygotować świąteczny pakiet hotelowy? →

Uroczysta kolacja wigilijna, dwa świąteczne dni pełne odpoczynku i magicznej atmosfery – kiedyś zawsze spędzane w domu w gronie rodzinnym. Polacy jednak coraz częściej wybierają spędzanie świąt poza domem. Jak odpowiednio przygotować ofertę, żeby zadowolić nawet najbardziej wymagających klientów i zwiększyć zyski hotelu?

Jak wybrać program do zarządzania siecią hoteli? →

Zarządzanie siecią hotelową wiąże się z wieloma złożonymi procesami, których kontrola i organizacja powinna odbywać się z centrali. Dostęp do danych, analiz i raportów musi być łatwy, aby możliwe było szybkie podejmowanie decyzji i reagowanie na sytuacje kryzysowe. Wybór odpowiedniego oprogramowania jest więc bardzo ważnym aspektem prawidłowego funkcjonowania całej sieci. Jakie kryteria powinno się wziąć pod uwagę przy jego wyborze?

Staff Helper – pomocnik hotelowego personelu →

Odnotowywanie czystości pokoju hotelowego, zasobności barku czy zgłaszanie usterek w tradycyjny sposób jest czasochłonne. Po zebraniu wszystkich danych, lista wędruje do menadżera lub na recepcję i uruchamiany jest kolejny etap działań. Staff Helper usprawnia komunikację i ułatwia zarządzanie personelem hotelowym.

RevPAR czy GopPar w analityce hotelowej? →

Kondycję finansową obiektu świetnie oddają wskaźniki sprawności operacyjnej hotelu. W analityce hotelowej ważne jednak, aby ustalić, który indeks dostarczy nam najdokładniejszych danych.