Jak zwiększyć zyski z usług dodatkowych w hotelu?

Pełne obłożenie w pokojach hotelowych, a SPA, bar i hotelowa restauracja świecą pustkami? Jak przekonać gości, żeby korzystali z tych usług? Jak skłonić ich do zostawienia dodatkowych pieniędzy w Twoim hotelu?

Roomio to prosta w obsłudze aplikacja mobilna dla gości hotelowych. Dzięki niej każdy gość ma łatwy dostęp do oferty hotelu oraz stały kontakt z personelem przez całą dobę z poziomu tabletu.

Roomio w Twoim hotelu? Zapytaj!3f99b27922f687cef1de6254f48c367c

Happy hour na barze? – powiadom o tym gości

Wprowadzasz w swoim hotelu promocje, które mają zwiększyć obrót. A czy goście o nich wiedzą? Dzięki powiadomieniom w aplikacji Roomio będą wiedzieć. W dowolnym momencie można wysłać komunikat w przyjemnej dla oka formie banneru informacyjnego, który wyświetli się na urządzeniu.

Dziś zaśpiewa dla Państwa Justyna Steczkowska 

Roomio pozwala na informowanie gości o  wydarzeniach specjalnych w hotelu. Niezależnie od tego, czy organizowane jest przyjęcie, koncert, konferencja naukowa, czy spotkanie autorskie – goście zostaną
o tym powiadomieni. Aplikacja umożliwia tworzenie i wyświetlanie dowolnych treści w dowolnych formatach.

Goście dowiadują się, w których wydarzeniach wziąć udział, kiedy i gdzie się one odbywają oraz czy trzeba wcześniej się zapisać lub kupić bilet. I przede wszystkim mogą zaplanować sobie na to czas.

Więcej gości w strefie SPA

Jeśli hotel oferuje usługi SPA, warto, żeby informacja o nich była dostępna nie tylko w recepcji. Gdy informacje o basenie, masażach, grocie solnej czy usługach kosmetycznych znajdują się bezpośrednio na tabletach w każdym pokoju, wzrastają szanse korzystania z tych usług przez gości.

W Roomio można zawrzeć zachęty do korzystania z basenu czy SPA, zdjęcia pomieszczeń, opisy zabiegów czy cenniki. Mogą tam być także aktualne ujęcia z kamer na pływalni, dzięki czemu goście wiedzą, czy na basenie należy spodziewać się tłoku. Dodatkowo można w aplikacji pokazywać komunikaty dotyczące np. liczby osób w danej strefie.

Last but not least. A może nawet najważniejsze. Poprzez Roomio można  zarezerwować miejsce na masaż czy zabieg. Bez schodzenia do SPA czy do recepcji czy też telefonowania. Kliknąć jest łatwiej i szybciej – czyli bardziej prawdopodobne, że klient się na to zdecyduje.

Jedzenie do pokoju 

Roomio pozwala na zamówienie posiłku do pokoju poprzez wybranie odpowiednich opcji na tablecie. Innymi słowy bez konieczności dzwonienia czy schodzenia do restauracji. Z poziomu tabletu można sprawdzić menu restauracyjne, dowiedzieć się, jakie jest danie dnia, czy też przeczytać o promocjach  w barze i złożyć zamówienie.

Jeśli gość ma ochotę zjeść posiłek w restauracji, poprzez tablet może łatwo zarezerwować stolik.

Dyskretna reklama dostosowana do potrzeb gościaInterfejs aplikacji Roomio

Jeden gość przyjechał w celach biznesowych, drugi zabrał ze sobą dzieci, a trzeci podczas ostatniego pobytu bardzo chętnie korzystał z basenu. Każdy z nich ma inne potrzeby. Dlaczego więc zachęcać ich do tego samego? Czy inaczej – męczyć ich niedopasowanymi do ich potrzeb reklamami?

Roomio daje możliwość  dopasowania oferty do indywidualnych potrzeb każdego gościa. Dzięki personalizacji pracownik może wysyłać oferty dedykowane lub komunikaty tylko do wybranych osób. Przykładowo – do wszystkich osób, które przyjechały z dziećmi w wieku przedszkolnym jest kierowana informacja o animacjach organizowanych w hotelu. Do par, które przyjechały bez potomstwa, trafi informacja o możliwości zamówienia romantycznej kolacji. Osobom, które są w hotelu po raz kolejny, zostanie wyświetlona informacja o programie lojalnościowym. Takie rozwiązanie sprawia, że klienci chętniej skorzystają z proponowanych im usług.

Aplikacja Roomio sprawdza się znakomicie w każdym hotelu. Niezależnie od skali prowadzonego biznesu to narzędzie może znacząco zwiększyć zyski z usług dodatkowych hotelu, a gościom umilić pobyt.

Jak Roomio sprawdzi się w Twoim hotelu? Porozmawiaj z ekspertem!

 

2 myśli nt. „Jak zwiększyć zyski z usług dodatkowych w hotelu?

  1. Pingback: Aplikacja ROOMIO już od 39 zł za pokój hotelowy! - intelihotel

  2. Pingback: WorldHotel - będziemy tam! - intelihotel

Możliwość komentowania jest wyłączona.